warunki dostawy

zwroty

  • Jeśli zmieniłeś zdanie i chcesz zwrócić produkt, wypełnij formularz zwrotu za pomocą przycisku pomocy w prawym dolnym rogu naszej strony.
  • Aby śledzić/zmieniać zamówienie, wypełnij formularz „Problem ze śledzeniem zamówienia/dostawą” za pomocą przycisku Pomoc w prawym dolnym rogu naszej strony.

czas dostawy

Zamówienia złożone na tej stronie są dostarczane tylko na terenie Niemiec i Austrii. Produkty zostaną wysłane na adres dostawy podany podczas składania zamówienia. Podane czasy dostawy są średnimi czasami i składają się z czasu przetwarzania, przygotowania i dostawy. Twoja paczka zostanie zwykle dostarczona przez DHL w ciągu 7 dni.

Wysyłka

Koszty wysyłki zamówień dostarczanych do Niemiec wynoszą 5,00 €. Koszty wysyłki zamówień dostarczanych do Austrii wynoszą 8,00 €. Zamówienia o wartości towaru od 60,00 € (po odliczeniu wszelkich rabatów lub kuponów) dostarczamy bezpłatnie do Niemiec lub Austrii.

Czas realizacji zamówienia składa się z

  • Czas przygotowania: na przygotowanie zamówienia szacuje się od 1 do 3 dni roboczych. Paczka jest następnie wysyłana do DHL w celu wysyłki.
  • Czas dostawy za pośrednictwem DHL wynosi od 3 do 7 dni roboczych.
  • Babymoov nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie spowodowane przez przewoźnika. Podany czas dostawy jest szacowany i nie stanowi części umowy kupna-sprzedaży.

przewoźnik

Ryzyko związane z dostawą przewoźnika ponosi Grupa Babymoov, pod warunkiem, że kupujący sprawdzi towar po przybyciu iw razie potrzeby zgłosi przewoźnikowi swoje regresy w ciągu 48 godzin. Niniejsze rozporządzenie stosuje się również do przesyłek frachtowych.


W przypadku zaginięcia przesyłek podczas transportu towarów czas śledzenia może się różnić w zależności od firmy transportowej i może trwać od jednego do trzech tygodni.

Śledzenie zamówienia

Jak tylko wybierzesz i potwierdzisz metodę płatności, otrzymasz e-mail z podsumowaniem zamówienia i fakturą. Ta lista e-mail zawiera:

  • ilość towaru w transakcji (Twoje dane do płatności nie pojawią się)
  • Przegląd zamówienia
  • Twój adres rozliczeniowy i adres dostawy

Zalecamy zachowanie i wydrukowanie tego e-maila z potwierdzeniem jako oficjalnego dowodu zamówienia.

Skontaktuj się z przewoźnikiem

Masz pytania dotyczące dostawy? Po wysłaniu zamówienia do , otrzymasz SMS-a (jeśli podałeś prawidłowy numer telefonu komórkowego) od przewoźnika z dokładnymi informacjami o dostawie.